Feladatok
•Telephelyet érintő üzemeltetési adminisztratív feladatok ellátása
•Az ellátott terület és a Kancellária igazgatóságai közötti kapcsolattartási feladatok végzése
•SRM kosár rögzítése, nyomon követése
•Távollét leadás, korrekció
•SAP ügyvitel
•Szabadságok kiírása, iktatása
•Írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása
•Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
•Jegyzőkönyvek, emlékeztetők készítése – szakmai irányítással
•Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
•Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
•Az egyetemi szabályzatok, utasítások ismerete és betartása
•Napi posta kezelése, irányítása, ellenőrzése
Elvárások
Minimum érettségi
Jó kommunikációs készség
Rugalmasság, nyitottság
Problémamegoldó képesség
Önálló, prezíc munkavégzés
Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
Előnyök
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, gyakorlat
Amit kínálunk
Biztos, stabil munkahely
Utazási költségtérítés
Éves teljesítményértékelési bónusz
A kiírás utolsó módosítása:
2025. július 10. 15:32