A Pécsi Tudományegyetem keresi kollégáját a Kancellária Gazdálkodási Osztályára, Gazdasági Szakértő munkakörbe! Téged keresünk, ha a pénzügyi és a számviteli kihívások megmozgatják a gondolataidat! A kihívásokat mi adjuk, a célok elérésében támogatunk, a feladat megoldása rád vár!
Feladataid a következők lennének
• Információ szolgáltatása az érintett egység üzleti tervének összeállításához,
• Beszerzésekhez, bevételi és kifizetési kötelezettségekhez kapcsolódó szerződések, megrendelések gazdasági-pénzügyi ügyintézése
• Az Egyetem által használt integrált rendszerben tárolt adatok, információk rögzítése, elemzése, az adatok lekérdezése, adatszolgáltatáshoz szükséges feldolgozása
• Bevételekkel, kifizetésekkel, követelésekkel és kötelezettségekkel kapcsolatos információk összeállítása
• Pénzügyi keretek nyomon követése, a keretgazdák felé történő tájékoztatás nyújtása
• A keretgazdák részéről felmerült igények szabályszerű megvalósításának támogatása, információ nyújtás
• Kiküldetésekkel kapcsolatos pénzügyi elszámolási feladatok elvégzése
• Bevételekkel, kifizetésekkel, követelésekkel és kötelezettségekkel kapcsolatban az ügyfelekkel való kapcsolattartás, az ügyletek nyomon követése, ellenőrzése
• Gazdálkodással kapcsolatos ügyletek előkészítése, a megvalósulás dokumentálása, a számla igazolással kapcsolatos feladatok ellátása
• Leltározási dokumentumok előkészítése
• Szakmai támogatás az egységek projektjeinek megvalósításában
Elvárásaink
Gazdasági területen szerzett minimum BA/BSc végzettség
Közép- vagy nagyvállalatnál szerzett legalább 2 éves számviteli, pénzügyi gyakorlat
Rendszerszemlélet
Strukturált gondolkodásmód
Csapatszellem
Nem feltétel, de előnyös lehet
SAP rendszer ismerete
Excel haladó szintű ismerete
Amit kínálunk
Szakmai kihívások
Segítőkész, támogató csapat
PTE kedvezmények
A kiírás utolsó módosítása:
2025. július 03. 13:00